Acceptance of Fund-Raising by Malaysian Youth via Online Banking (2021. 144 S. 220 mm)
  • 洋書

Acceptance of Fund-Raising by Malaysian Youth via Online Banking (2021. 144 S. 220 mm)  Paperback

Khatibi, Ali/Azam, S. M. Ferdous/Tham, Jacquline

  • ウェブストア価格 ¥15,313(本体¥13,921)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2021発売)
  • ポイント 139pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Online Shopping in Malaysia : Popularity Effect on Traditional Retail Industry (2022. 88 S. 220 mm)
  • 洋書

Online Shopping in Malaysia : Popularity Effect on Traditional Retail Industry (2022. 88 S. 220 mm)  Paperback

Azam, S. M. Ferdous/Tham, Jacquline/Khatibi, Ali

  • ウェブストア価格 ¥15,065(本体¥13,696)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2022発売)
  • ポイント 136pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
COVID-19 Pandemic and Social Commerce : Online Consumer Behaviour on Social Commerce Acceptance in Malaysia (2022. 100 S. 220 mm)
  • 洋書

COVID-19 Pandemic and Social Commerce : Online Consumer Behaviour on Social Commerce Acceptance in Malaysia (2022. 100 S. 220 mm)  Paperback

Azam, S. M. Ferdous/Tham, Jacquline/Khatibi, Ali

  • ウェブストア価格 ¥15,065(本体¥13,696)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2022発売)
  • ポイント 136pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Social Networking, Consumer Behavior and Marketing Home Business : Evidences from Klang Valley in Malaysia (2021. 96 S. 220 mm)
  • 洋書

Social Networking, Consumer Behavior and Marketing Home Business : Evidences from Klang Valley in Malaysia (2021. 96 S. 220 mm)  Paperback

Tham, Jacquline/Azam, S. M. Ferdous/Khatibi, Ali

  • ウェブストア価格 ¥13,581(本体¥12,347)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2021発売)
  • ポイント 123pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。