Marketing Strategies in Food Retailing Industry : A Behavioral Approach (2015. 92 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Marketing Strategies in Food Retailing Industry : A Behavioral Approach (2015. 92 S. 220 mm)  Paperback

Kalantari Shahijan, Milad/ Rezaei, Sajad/ Valaei, Naser

  • ウェブストア価格 ¥14,366(本体¥13,060)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2015発売)
  • ポイント 260pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study (2016. 108 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Gender and media preference in cosmetic products: An empirical study (2016. 108 S. 220 mm)  Paperback

Baghli, Tayebeh/ Kalantari Shahijan, Milad/ Jayashree, Sreenivasan

  • ウェブストア価格 ¥14,366(本体¥13,060)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2016発売)
  • ポイント 260pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
An empirical investigation among Malaysian manufacturing companies : Agile supply chain management (2015. 88 S. 220 mm)
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

An empirical investigation among Malaysian manufacturing companies : Agile supply chain management (2015. 88 S. 220 mm)  Paperback

Malakouti, Maryam/ Kalantari Shahijan, Milad/ Abu Hassan, Norihan

  • ウェブストア価格 ¥10,441(本体¥9,492)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2015発売)
  • ポイント 188pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。