Understanding the Moroccan Consumer : Insights to Control the Way Consumers Experience and Relate to Brands (2017. 104 S. 220 mm)
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Understanding the Moroccan Consumer : Insights to Control the Way Consumers Experience and Relate to Brands (2017. 104 S. 220 mm)  Paperback

Herausgegeben von Bouziane, Karima

  • ウェブストア価格 ¥12,986(本体¥11,806)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2017発売)
  • ポイント 118pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
New Media and Intercultural Interactions : Benefits and Challenges (2018. 156 S. 220 mm)
  • 洋書

New Media and Intercultural Interactions : Benefits and Challenges (2018. 156 S. 220 mm)  Paperback

Herausgegeben von Bouziane, Karima

  • ウェブストア価格 ¥16,109(本体¥14,645)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2018発売)
  • ポイント 146pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。