Evaluating the Gaps and Intersections between Marketing Education and the Marketing Profession
  • 洋書

Evaluating the Gaps and Intersections between Marketing Education and the Marketing Profession  Paperback,  言語:ENG

Pinheiro, Margarida M. (EDT)/ Estima, Ana (EDT)/ Marques, Susana (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥32,052(本体¥29,139)
  • IGI Global(2018/11発売)
  • ポイント 291pt
  • 海外取次在庫
Evaluating the Gaps and Intersections between Marketing Education and the Marketing Profession
  • 洋書

Evaluating the Gaps and Intersections between Marketing Education and the Marketing Profession  言語:ENG

Pinheiro, Margarida M. (EDT)/ Estima, Ana (EDT)/ Marques, Susana (EDT)

  • Business Science Reference(2018/11発売)
  • ご注文いただけません
Evaluating the Gaps and Intersections between Marketing Education and the Marketing Profession
  • 洋書

Evaluating the Gaps and Intersections between Marketing Education and the Marketing Profession  Hardcover,  言語:ENG

Pinheiro, Margarida M. (EDT)/ Estima, Ana (EDT)/ Marques, Susana (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥42,000(本体¥38,182)
  • IGI Global(2018/11発売)
  • ポイント 381pt
  • 海外取次在庫
O Impacto das Mascotes no Consumo Infantil de Produtos Alimentares : Um Estudo da Região Centro de Portugal (2018. 84 S. 220 mm)
  • 洋書

O Impacto das Mascotes no Consumo Infantil de Produtos Alimentares : Um Estudo da Região Centro de Portugal (2018. 84 S. 220 mm)  Paperback

Cruz, Ana/ Estima, Ana/ Vieira, Elisabete

  • ウェブストア価格 ¥8,562(本体¥7,784)
  • NOVAS EDICIOES ACADEMICAS(2018発売)
  • ポイント 77pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
O Aroma e o Comportamento do Consumidor : Estratégias no Ponto de Venda (2018. 140 S. 220 mm)
  • 洋書

O Aroma e o Comportamento do Consumidor : Estratégias no Ponto de Venda (2018. 140 S. 220 mm)  Paperback

Andrade, Rafaela/ Estima, Ana/ Albergaria, José

  • ウェブストア価格 ¥12,986(本体¥11,806)
  • NOVAS EDICIOES ACADEMICAS(2018発売)
  • ポイント 118pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。