Product Management in Post Liberalised India : How Can A Product Be Succesful In An Emerging Market. A Holistic Study of Selected Consumer Durables, Consumer Preferences and Industry Approach (2009. 276 S. 220 mm)
  • 洋書

Product Management in Post Liberalised India : How Can A Product Be Succesful In An Emerging Market. A Holistic Study of Selected Consumer Durables, Consumer Preferences and Industry Approach (2009. 276 S. 220 mm)  Paperback

Das Gupta, Devashish

  • ウェブストア価格 ¥20,560(本体¥18,691)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2009発売)
  • ポイント 186pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Tourism in Global Village (2013. 264 S. 220 mm)
  • 洋書

Tourism in Global Village (2013. 264 S. 220 mm)  Paperback

Das Gupta, Devashish

  • ウェブストア価格 ¥19,493(本体¥17,721)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2013発売)
  • ポイント 177pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。