FORAGING MODE OF THOUGHT AND FORAGER SULUNG'S SOCIAL SELF : A critical insight into the concept of foraging mode of thought (2009. 64 S.)
  • 洋書

FORAGING MODE OF THOUGHT AND FORAGER SULUNG'S SOCIAL SELF : A critical insight into the concept of foraging mode of thought (2009. 64 S.)  Paperback

Behera, Maguni Charan

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2009発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Central Bank Intervention in Forex Market : An Indian Experience (2010. 124 S.)
  • 洋書

Central Bank Intervention in Forex Market : An Indian Experience (2010. 124 S.)  Paperback

Behera, Harendra

  • ウェブストア価格 ¥15,354(本体¥13,959)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2010発売)
  • ポイント 139pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Exploitation of CRM for Strategic Marketing in Higher Education : Creating a Knowledge-based CRM Framework for Swedish Universities (2011. 104 S.)
  • 洋書

Exploitation of CRM for Strategic Marketing in Higher Education : Creating a Knowledge-based CRM Framework for Swedish Universities (2011. 104 S.)  Paperback

Bagheri, Azadeh/ Beheshti, Mohammad

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • VDM VERLAG DR. MÜLLER(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。