Redesigning a service experience : The Case Study of the New Art Exchange (2011. 92 S.)
  • 洋書

Redesigning a service experience : The Case Study of the New Art Exchange (2011. 92 S.)  Paperback

Amachree, Siya Ibinabobo

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Investigation of Employee Motivation : In a Customer Service Organization (Aufl. 2011. 92 S. 220 mm)
  • 洋書

Investigation of Employee Motivation : In a Customer Service Organization (Aufl. 2011. 92 S. 220 mm)  Paperback

Amachree, Siya Ibinabobo

  • ウェブストア価格 ¥12,752(本体¥11,593)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2011発売)
  • ポイント 115pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。