An investigation of factors influencing corporate customers acceptance of Internet banking : A case study of East African Trade Finance customers. Magisterarbeit (Akademische Schriftenreihe Bd.V194928) (2. Aufl. 2012. 116 S. 210 mm)
  • 洋書

An investigation of factors influencing corporate customers acceptance of Internet banking : A case study of East African Trade Finance customers. Magisterarbeit (Akademische Schriftenreihe Bd.V194928) (2. Aufl. 2012. 116 S. 210 mm)  Paperback

Abeka, Silvance Onyango

  • ウェブストア価格 ¥11,708(本体¥10,644)
  • GRIN VERLAG; GRIN PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 106pt
  • 海外取次在庫
Determinants for acceptance of web based marketing information systems (2013. 196 S. 220 mm)
  • 洋書

Determinants for acceptance of web based marketing information systems (2013. 196 S. 220 mm)  Paperback

Abeka, Silvance Onyango

  • ウェブストア価格 ¥18,712(本体¥17,011)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2013発売)
  • ポイント 170pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。