Relationship-Based Marketing Model in Agribusiness : Case on Marketing Channel in West Java Indonesia (Aufl. 2012. 168 S. 220 mm)
  • 洋書

Relationship-Based Marketing Model in Agribusiness : Case on Marketing Channel in West Java Indonesia (Aufl. 2012. 168 S. 220 mm)  Paperback

Ahmady, Muchlis/ Sumarwan, Ujang/ Suharjo, Budi

  • ウェブストア価格 ¥17,696(本体¥16,088)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 160pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Consumer Decision-making Model Of Soft-drinks Selection : and Its Implication for Marketing Strategies (2012. 264 S. 220 mm)
  • 洋書

Consumer Decision-making Model Of Soft-drinks Selection : and Its Implication for Marketing Strategies (2012. 264 S. 220 mm)  Paperback

Alamsyah, Zeffry/ Sumarwan, Ujang/ Eva Z. Yusuf, Hartoyo

  • ウェブストア価格 ¥20,560(本体¥18,691)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 186pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
How Loyalty Effect Consumer Credit Risk? : A Relationship Model of Loyalty, Delinquency and Profitability in Personal Loan Portfolio (Aufl. 2012. 152 S.)
  • 洋書

How Loyalty Effect Consumer Credit Risk? : A Relationship Model of Loyalty, Delinquency and Profitability in Personal Loan Portfolio (Aufl. 2012. 152 S.)  Paperback

Prihartono, Aditya Galih/ Sumarwan, Ujang/ Kirbrandoko, Noer Azam Achsani

  • ウェブストア価格 ¥15,354(本体¥13,959)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 139pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。