Guidance for Problem Management: According to ISO/IEC 20000 & 9001 Standards, Six Sigma and ITSM Best Practices
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Guidance for Problem Management: According to ISO/IEC 20000 & 9001 Standards, Six Sigma and ITSM Best Practices  Paperback

Servicemanagers Org(EDT)/ Pabbathi, Kiran Kumar

  • ウェブストア価格 ¥4,076(本体¥3,706)
  • Servicemanagers.Org(2015/07発売)
  • ポイント 74pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Focus on IAM (Identity and Access Management): CSFs, metrics, checklists, best practices, and guidelines for defining IAM processes and implementing I
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Focus on IAM (Identity and Access Management): CSFs, metrics, checklists, best practices, and guidelines for defining IAM processes and implementing I  Paperback

Servicemanagers Org(EDT)/ Pabbathi, Kiran Kumar

  • ウェブストア価格 ¥6,117(本体¥5,561)
  • Servicemanagers.Org(2014/10発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Guidance for IT Asset Management (ITAM): Step by step implementation guide with workflows, metrics, best practices and checklists (100% Practical Implementation Guide")
  • 洋書
  • ポイントキャンペーン

Guidance for IT Asset Management (ITAM): Step by step implementation guide with workflows, metrics, best practices and checklists (100% Practical Implementation Guide")  Paperback

Servicemanagers Org(EDT)/ Pabbathi, Kiran Kumar

  • ウェブストア価格 ¥6,117(本体¥5,561)
  • Servicemanagers.Org(2014/01発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。