アジアの大衆文化<br>Asian Popular Culture : The Global (Dis)continuity (Media, Culture and Social Change in Asia)
  • 洋書
  • 電子版あり

アジアの大衆文化
Asian Popular Culture : The Global (Dis)continuity (Media, Culture and Social Change in Asia)
 Hardcover,  言語:ENG

Fung, Anthony Y.H. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,859(本体¥36,236)
  • Routledge(2013/06発売)
  • ポイント 362pt
  • 海外取次在庫
アジアの大衆文化<br>Asian Popular Culture : The Global (Dis)continuity (Media, Culture and Social Change in Asia)
  • 洋書

アジアの大衆文化
Asian Popular Culture : The Global (Dis)continuity (Media, Culture and Social Change in Asia)
 Paperback,  言語:ENG

Fung, Anthony Y.H. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥15,732(本体¥14,302)
  • Routledge(2013/05発売)
  • ポイント 143pt
  • 海外取次在庫
Cultural Policy and East Asian Rivalry : The Hong Kong Gaming Industry (Asian Cultural Studies: Transnational and Dialogic Approaches)
  • 洋書

Cultural Policy and East Asian Rivalry : The Hong Kong Gaming Industry (Asian Cultural Studies: Transnational and Dialogic Approaches)  Hardcover,  言語:ENG

Fung, Anthony Y. H.

  • ウェブストア価格 ¥26,385(本体¥23,987)
  • Rowman & Littlefield International(2018/05発売)
  • ポイント 239pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Cultural Policy and East Asian Rivalry : The Hong Kong Gaming Industry (Asian Cultural Studies: Transnational and Dialogic Approaches)
  • 洋書

Cultural Policy and East Asian Rivalry : The Hong Kong Gaming Industry (Asian Cultural Studies: Transnational and Dialogic Approaches)  Paperback,  言語:ENG

Fung, Anthony Y. H.

  • ウェブストア価格 ¥9,720(本体¥8,837)
  • Rowman & Littlefield International(2018/05発売)
  • ポイント 88pt
  • 海外取次在庫
Global Capital, Local Culture : Transnational Media Corporations in China (Popular Culture and Everyday Life .16) (2008. XXVI, 208 S. 230 mm)
  • 洋書

Global Capital, Local Culture : Transnational Media Corporations in China (Popular Culture and Everyday Life .16) (2008. XXVI, 208 S. 230 mm)  Hardcover,  言語:ENG

Fung, Anthony Y.H.

  • ウェブストア価格 ¥31,380(本体¥28,528)
  • PETER LANG(2008発売)
  • ポイント 285pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Global Capital, Local Culture : Transnational Media Corporations in China (Popular Culture and Everyday Life .16) (2008. XXVI, 208 S. 23 cm)
  • 洋書

Global Capital, Local Culture : Transnational Media Corporations in China (Popular Culture and Everyday Life .16) (2008. XXVI, 208 S. 23 cm)  Paperback,  言語:ENG

Fung, Anthony Y.H.

  • ウェブストア価格 ¥10,018(本体¥9,108)
  • PETER LANG(2008発売)
  • ポイント 91pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
中国若者文化研究<br>Youth Cultures in China (China Today)
  • 洋書
  • 電子版あり

中国若者文化研究
Youth Cultures in China (China Today)
 Hardcover,  言語:ENG

De Kloet, Jeroen/ Fung, Anthony Y. H.

  • ウェブストア価格 ¥13,387(本体¥12,170)
  • Polity Pr(2016/11発売)
  • ポイント 121pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
中国若者文化研究<br>Youth Cultures in China (China Today)
  • 洋書

中国若者文化研究
Youth Cultures in China (China Today)
 Paperback,  言語:ENG

De Kloet, Jeroen/ Fung, Anthony Y. H.

  • ウェブストア価格 ¥4,788(本体¥4,353)
  • Polity Pr(2016/11発売)
  • ポイント 43pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Embedding into Our Lives : New Opportunities and Challenges of the Internet
  • 洋書

Embedding into Our Lives : New Opportunities and Challenges of the Internet  Hardcover,  言語:ENG

Leung, Louise (EDT)/ Fung, Anthony Y. H. (EDT)/ Lee, Paul S. N. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥13,594(本体¥12,359)
  • The Chinese University Press(2009/02発売)
  • ポイント 123pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
New Television, Globalisation, and East Asian Cultural Imagination
  • 洋書

New Television, Globalisation, and East Asian Cultural Imagination  Paperback,  言語:ENG

Keane, Michael/ Fung, Anthony Y. H./ Moran, Albert

  • ウェブストア価格 ¥6,354(本体¥5,777)
  • Hong Kong Univ Pr(2007/04発売)
  • ポイント 57pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)