The Business of Design : Balancing Creativity and Profitability (2ND)

個数:

The Business of Design : Balancing Creativity and Profitability (2ND)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 224 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9781616899981
  • DDC分類 745.2068

Full Description

The Business of Design debunks the myth that business sense and
creative talent are mutually exclusive, showing design professionals
that they can pursue their passion and turn a profit. For nearly thirty
years, consultant Keith Granet has helped designers create successful
businesses, from branding to billing and everything in-between.

Unlike other business books, The Business of Design
is written and illustrated to speak to a visually thinking audience.
The book covers all aspects of running a successful design business,
including human resources, client management, product development,
marketing, and licensing. This timely update on the 10th anniversary of
the first edition includes new content on social media, working from
home, and understanding and working with different generations,
essential tools in today's ultracompetitive marketplace.