Divided We Fail : Coming Together through Public School Choice

個数:
  • ポイントキャンペーン

Divided We Fail : Coming Together through Public School Choice

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 288 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780870784767
  • DDC分類 379.260973

基本説明

This report recommends improving schools by promoting economic and racial integration through public school choice.

Full Description

Most of the education reform community has sought ways to make ""separate but equal"" schooling work better, but is this really the best course for our students? This report by The Century Foundation's Task Force on the Common School, chaired by former Connecticut governor and senator Lowell P. Weicker, Jr., recommends improving schools by promoting economic and racial integration through public school choice. One Nation, One School includes six background papers: ""Trends in School Segregation,"" by David Rusk, independent consultant ""The Racial Dividend of Economic School Integration,"" by Duncan Chaplin, Urban Institute ""Busing to Achieve Student Learning: One Midwestern School District's Drive to Create Socioeconomic Balance,"" by Richard Mial, La Crosse Tribune ""Wake County Schools: A Question of Balance,"" by Todd Silberman, Raleigh News and Observer ""St. Louis: Desegregation and School Choice in the Land of Dred Scott,"" by William Freivogel, St. Louis Post-Dispatch ""Controlled Choice in Cambridge,"" by Edward Fiske, formerly of the New York Times