Time Management (The Brian Tracy Success Library) -- Hardback

個数:
  • ポイントキャンペーン

Time Management (The Brian Tracy Success Library) -- Hardback

  • ウェブストア価格 ¥2,411(本体¥2,192)
  • Harpercollins Focus(2018/03発売)
  • 外貨定価 UK£ 7.99
  • ゴールデンウィーク ポイント2倍キャンペーン対象商品(5/6まで)
  • ポイント 42pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 104 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780814433430
  • DDC分類 650.11

Full Description


It's a simple equation--the better you use your time, the more you will accomplish, and the greater you will succeed. But the rollout of this basic theory isn't so simple, is it? In Time Management, business author and success expert Brian Tracy says it is!In this indispensable, pocket-sized guide, Tracy reveals 21 proven time management techniques you can use immediately to gain two or more productive hours every day. Two or more! Every day!!By learning the strategies that Tracy himself has identified as the most effective and employed personally, readers having trouble fitting everything the day brings them inside a 24-hour window will learn how to:* Handle endless interruptions, meetings, emails, and phone calls * Identify your key result areas * Allocate enough time for top priority responsibilities * Batch similar tasks to preserve focus and make the most of each minute * Overcome procrastination * Determine what to delegate and what to eliminate * Utilize Program Evaluation and Review Techniques to work backward from the future . . . and ensure your most important goals are met * And moreFilled with Brian Tracy's trademark wisdom, this invaluable, time-creating resource will help you get more done, in less time . . . and with much less stress.

Contents

CONTENTS Introduction 1 1 The Psychology of Time Management 4 2 Determine Your Values 10 3 Think About Your Vision and Mission 15 4 Project Forward, Look Backward 20 5 Make Written Plans 25 6 Chart Your Projects 29 7 Create Your Daily "To-Do" List 34 8 Set Clear Priorities 40 9 Stay on Track 47 10 Determine Your Key Result Areas 53 11 Delegate to Others 59 12 Concentrate Single-Mindedly 62 13 Overcome Procrastination 67 14 Create Blocks of Time 71 15 Control Interruptions 75 16 Batch Your Tasks 78 17 Manage the Telephone 81 18 Conduct Effective Meetings 85 19 Read Faster, Remember More 89 20 Invest in Personal Development 93 21 Organize Your Work Space 96 Conclusion 98 Index 101 About the Author 105