Learning and Not Learning English : Latino Students in American Schools (Multicultural Education Series)

個数:

Learning and Not Learning English : Latino Students in American Schools (Multicultural Education Series)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 192 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780807741054
  • DDC分類 428.0071073

Full Description

Focusing on the lives and experiences of four Mexican children in an American middle school, the critically acclaimed author of Con Respeto examines both the policy and the instructional dilemmas that surround the English language education of immigrant children in this country. Using samples and analysis of the children's oral and written language as well as an examination of their classrooms, school, and community, this book addresses the difficulties surrounding the teaching and learning of English for second language learners. This comprehensive volume discusses: * classroom activities * the amount of time it takes to ""learn"" English * how English language learning affects learning in other areas * the consequences of linguistic isolation * how ESL students are tested It also presents exclusive data on academic English development at various stages in a two-year process that raise important questions about current ESL teaching policies.