Using QuickBooks� Online for Accounting 2025 (8TH)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Using QuickBooks� Online for Accounting 2025 (8TH)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 240 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780357988497
  • DDC分類 657.0285536

Full Description

Master QuickBooks� Online Accountant (QBOA) at your own pace with the unique self-directed learning approach in Owen's QUICKBOOKS� ONLINE FOR ACCOUNTING 2025, 8th EDITION. This edition focuses exclusively on QBOA, allowing you to refine skills while reviewing your understanding of financial accounting, reporting and analysis tools. You will learn how accounting information is created and used to make key decisions. Updates introduce the latest features of QBOA, including the ability to create more than one company. New instructions provide more convenient access to your work through a student portal. Clear instructions, real examples and manageable assignments reinforce accounting skills as you practice using the QBOA application. You will learn how to set up QBOA to record business events, generate financial statements, and communicate critical information to business owners, investors and creditors. Strengthen skills you will use for business success with this valuable resource.

Contents

1. An Introduction to QuickBooks Online Using the Sample Company.
2. An Overview of QuickBooks Online Using a Case Assigned by Your Instructor.
3. Setting Up a New Company: Establishing a Chart of Accounts, Beginning Balances, Customers, Vendors, and Products/Services.
4. Recording Operating Activities: Sales and Cash Receipts.
5. Recording Operating Activities: Purchases and Cash Payments.
6. Recording Investing and Financing Activities.
7. Recording Payroll.
8. Establishing Budgets and Preparing Bank Reconciliations.
9. Analysis and Recording of Adjusting Entries.
10. Preparing Financial Statements and Reports.