Customer journey analytics for the financial sector. How do customers make decisions regarding their bank? (2019. 104 S. 210 mm)

個数:

Customer journey analytics for the financial sector. How do customers make decisions regarding their bank? (2019. 104 S. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 106 p.
  • 商品コード 9783964870186

Description


(Text)
The financial industry is facing wide-ranging changes due to historically low interest rates, higher regulation and the rise of online banks and digitization. Traditional retail banks have been losing market share, bank branches have been merged as well as products and services changed.Christopher Roßmann shows how important it is that banks understand their customers' decision-making process. Therefore, he conducts a customer journey analysis for the German saving bank. He focusses on comprehensive bank consultations.Roßmann uncovers reasons for a low perception of the consultation approach by customers. In his book, he provides improvement proposals for several units of the bank and develops an improved target vision for the customer journey.In this book:- Sparkasse;- Sparkassen-Finanzkonzept;- process management;- product management;- marketing;- UX

最近チェックした商品