Addressing Educational Opportunities for Rural Kanjars (Münchner Beiträge zur Bildungsforschung 28) (2014. 212 p. w. 12 b/w-fig., 26 tab. 205 mm)

個数:

Addressing Educational Opportunities for Rural Kanjars (Münchner Beiträge zur Bildungsforschung 28) (2014. 212 p. w. 12 b/w-fig., 26 tab. 205 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783831643837

Description


(Text)
Little is documented on educational schemes helping the marginalized Scheduled Castes and Scheduled Tribes in rural India. This study documents new avenues of addressing social and gender inequality within the ethnic community of Kanjars through education and improvements in hyigene. Pardada Pardadi Educational Society (PPES) is an innovative NGO providing education to girls from lower castes in Uttar Pradesh. In a project created to engage Kanjar girls, PPES made use of a targeted incentive, a solar lantern, to reward girls with good school attendance as well as to address one of the local community s needs, that of a clean and cost effective lighting source. This study analyzes the attendance rates of girls before and after the introduction of solar lanterns. In addition, surveys and interviews provide qualitative insights. The overall findings reveal that girls with a solar lantern not only attain higher average attendance but also take onwership of their education.

最近チェックした商品