Wireless Mobility in Organizations : Utilizing Social, Individual, and Organizational Intelligence (Palgrave Studies in Democracy, Innovation, and Entrepreneurship for Growth)

個数:

Wireless Mobility in Organizations : Utilizing Social, Individual, and Organizational Intelligence (Palgrave Studies in Democracy, Innovation, and Entrepreneurship for Growth)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 296 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783319825373
  • DDC分類 658.054167

Full Description

This book investigates the intuitive application of strategic knowledge arbitrage and serendipity (SKARSE) principles by CEOs in their use of mobile electronic devices. CEOs of small to mid-sized organizations are responsible for the income, expenses, and profitability of their respective division and rely heavily on mobile devices for learning, knowledge management, and communication. This book explores the effects of mobile devices on the individual CEO, their interpersonal relationships, and culture. It will benefit students, academics, and business professionals recognize events that can add to knowledge and enhance management skills.  

Contents

1. Systems Concepts.- 2. Winning the game.- 3. Learning how to Learn.- 4. Knowledge Management in Practice.- 5. SKARSE in Business Management.- 6. A design approach to studying CEOs.- 7. Exploring the CEO.- 8. Phase 1 (Qualitative) results.- 9. Navigating through our journey.- 10. Effects on individual CEOs. 

最近チェックした商品