New Consumer Marketing : Managing a Living Demand System

個数:
  • ポイントキャンペーン

New Consumer Marketing : Managing a Living Demand System

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。
  • ≪洋書のご注文につきまして≫ 「海外取次在庫あり」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でも、納期の目安期間内にお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 256 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9780470844823
  • DDC分類 658.8

Table of Contents

    List of Figures and Tables.
Foreword.
Acknowledgements.
Introduction.
Chapter 1: Earthquake!
Chapter 2: The New Consumer.
Chapter 3: Concerns of Brand Owners and
Retailers.
Chapter4: New Consumer Marketing.
Chapter 5: A Model of New Consumer
Marketing.
Chapter 6: Value Definition.
Chapter 7: Value Creation.
Chapter 8: Value Delivery.
Chapter 9: Demand System Management.
Concluding Remarks.
References and Further Reading.
About the Author.