How brand teasing works across different cultures: Consumer perceptions of provocative advertising in Germany, Japan and the UAE.
  • 洋書

How brand teasing works across different cultures: Consumer perceptions of provocative advertising in Germany, Japan and the UAE.  Paperback

Daniel, Robert/ Limon-Calisan, Prof Yonca(EDT)

  • ウェブストア価格 ¥5,245(本体¥4,769)
  • Bod - Books on Demand(2025/11発売)
  • ポイント 47pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Markenführung für Unternehmen mit Purpose : Mit dem Brand Purpose Model Canvas zur nachhaltigen Marke (essentials) (2024. xii, 47 S. XII, 47 S. 11 Abb., 10 Abb. in Farbe. 210 mm)
  • 洋書

Markenführung für Unternehmen mit Purpose : Mit dem Brand Purpose Model Canvas zur nachhaltigen Marke (essentials) (2024. xii, 47 S. XII, 47 S. 11 Abb., 10 Abb. in Farbe. 210 mm)  Paperback,  言語:GER

Limon-Calisan, Yonca/Heimers, Regine

  • ウェブストア価格 ¥3,900(本体¥3,546)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN; SPRI(2024発売)
  • ポイント 35pt
  • 海外取次在庫